א.      לקוח רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"). חריג לכך הם המוצרים להם ניתנת אחריות רחבה יותר - "אחריות להתאמה" - המעניקה זמן ביטול ארוך יותר והחזר כספי מלא (ללא דמי ביטול, למעט דמי שילוח אם היו).

ב.      ביטול ההזמנה יעשה מיום עשיית ההזמנה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם;

ג.       ביטול הזמנה יעשה בכתב באמצעות הפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני לאתר או טלפונית בהזמנה דרך שירות הלקוחות ובלבד שדבר הביטול יאושר על ידי החברה.

ד.      בביטול הזמנה לפי הכללים לעיל, לא יחויב הלקוח אלא בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, בתוספת דמי המשלוח ללקוח, אלא אם יקבע אחרת בחוק.

ה.      ביטול ההזמנה ע"י הלקוח כפוף לכך שהלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא,  כולל הדבקת מדבקות או כיתוב כלשהו על המוצר.

ו.        באחריות הקונה לדאוג כי הפריט  יוחזר שלם ותקין, באריזתו המקורית וארוז כך שתמנע פגיעה במוצר.

ז.       המוצר ישלח באופן אותו יוגדר ויוסכם מראש.

ח.      הלקוח יהיה אחראי לכל נזק שייגרם למוצר עקב אריזה רשלנית וכן לכל נזק שייגרם למוצר כאשר המוצר יהיה בחזקתו.

ט.      במידה ויוחזר מוצר פגום, המוצר לא יתקבל במחסני החברה, הלקוח יעודכן טלפונית או בכתב לכתובת הדואר האלקטרונית  והמוצר יוחזר ללקוח מבלי שתהיה לו אפשרות להחזירו.

י.        הלקוח יקבל את ההחזר הכספי בגין רכישת המוצר בהתאם לאופן התשלום שבו ביצע את הרכישה. במידה וביצע את הרכישה באשראי – ההחזר ינתן בכפוף לנוהלי חברת האשראי באמצעותה רכש את המוצר, הסכום ששולם יוחזר באמצעות זיכוי כרטיס האשראי ששימש ברכישה ובאותו אופן (תשלומים). בכל מקרה יעודכן הזיכוי בחודש העוקב לתאריך קבלת המוצר במשרדי החברה.

יא.    לא ניתן להחזיר או להחליף מוצר שהוזמן עבור הלקוח מחו"ל, אלא באישור מראש.

יב.    עבור הזמנות שבוצעו דרך אתר האינטרנט  בלבד – אתר האינטרנט שומר לעצמו את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתו הבלעדי, את הפעילות באתר האינטרנט  ו/או לבטל מכירה (לפני או לאחר סגירתה).

יג.     אתר האינטרנט רשאי לבטל הזמנה כולה או חלקה:

1.      אם נפלה בהצעת המחיר טעות סופר כלשהי;

2.      במידה ויתברר כי ההזמנה לוותה בפעילות בלתי חוקית של הקונה ו/או צד ג' כלשהו.

3.      כאשר העסקה בוצעה שלא כדין ושלא על פי תקנון זה.

4.      אם ההזמנה בוצעה ללא פרטיו המלאים/מדויקים של מבצע ההזמנה.

יד.    אישור על ביטול המכירה יימסר לקונה בטלפון ו/או בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני אותה ציין בעת ביצוע ההזמנה.

טו.    במידה והתגלה כי המוצר אזל מהמלאי, רשאית החברה לבטל את ההזמנה או להציע מוצר חלופי שווה ערך. בוטלה הזמנה כאמור החברה לא תהיה אחראית ולא תשא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.

טז.     החלפת מוצר תתאפשר עד 14 יום מיום רכישתו.